Friday

Hejsan. Igår efter jag hade varit hos Elin en sväng åkte jag hem och åt middag, sedan tog jag bussen till Kicki och hjälpte henne litegrann i stallet innan vi tog på oss träningskläderna och sprang till mårtensro(stavning?) fram och tillbaka. Maria följde också med. Det gick jättebra på vägen dit, men på vägen hem trodde jag att jag skulle börja grina. För mina benhinnor började göra ont igen!! VAd är det för fel på mina ben!??!?! hinnor!???!? Jag kan inte gå, för du börjar det dunka så jag måste jogga och känner typ panik för att komma fram för då vet jag att smärtan kommerkomma. Skitliv x 1000000.

Idag hade vi matte på morgonen, det gick jättebra och jag gjorde allt man skulle göra idag. Klapp på axeln! Snart ska vi ha svenskredovisning och vi ska visa upp vårt mästerverk och berätta lite om det och så. GR8.

Och vet ni vad jag ska göra efter skolan då!? Först ska jag fika med min kära vän Frida Larsson. Det ska bli superdupermysigt. Efter det ska jag på fotboll med Annnaaa!!!! KULVA???


Det här är anna. Hon e snel

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0