Funny funny

Nu var det några dagar sedan jag bloggad eju... inte bra, jag som hade kommit igång ganska bra tycker jag. Men vad har hänt sedan senast då? På lördag åkte jag och kollade på kammarkören med musikarna. Göran, vår Gemulärare är ju med. Dom var FEEETTT med duktiga. (Fett är mitt nya ord. Coolt äre) Sen gick vi på staden med några klassisar. Cyklade runt i solen och åt mjukglass och grejjer. Det slutade med att jag och Elin var med Thimmy, Marcus och Pelle hela kvällen. Fett med trevligt. Fick fett med lite sömn. Sov fett med mycket dagen efter. Okej, ska inte skriva fett mer.

Igår åkte jag och ELin på hedbergskas avslutningskonsert på kvällen, kom inte hem förrän vid 11-tiden. Somnade ännnu senare. När jag kollade på klockan sist var den 3.48!!!!! FETT MED SENT. Okej, det var sista gången. Imorse hade vi matteprov. Snart ska vi på inso. Jag ska nog på hedbergskaskonsert för 1:or och 2:or ikväll också! KUL


Hello beautiful girlssssss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0