GeMu

Hej allesammans! Hru mår ni denna onsdag? Jag mår prima just nu. Vi blev nyss klar med en uppgift till svenskan som vara det enda som skulle göras klart den här veckan! Eller ja, svenska och svenska.. vi esteter blir ju lite särbehanlade så vi behövde bara måla en bild. Hehe. Ni ska se hur snygg den blev alltså!!!!

Jag har precis slutat nu då alltså och fundarar om jag ska gå en sväng på ego eller åka hem. Jag åker nog hem, för ikväll ska jag sova hos Elin och då tänkte vi nog springa ett varv runt broarna. OCH IMORGON ÄR VI LEDIGA! Wiihooo, vi får kompledigt på gemun för att vi ska på en konsert på lördag och lyssna på kammarkören! Det tackar man ju inte nej till. Då tänkte iallafall jag och elin åka en sväng till birsta. Det blir troligen frukostbuffe på ikea också! Såå sjuuukt gotttttt. Och man får äta hur mycket man vill!! Och billligt är det!!!!


ankipanki och elinpelin


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0