The boys are back in town

Elin kom och sällskapade mig igår! Snällt av henne. Vi lyssnade på musik, letade påskägg som alva gömde och sov. Trötta tjejer.
Imorse åkte vi till birsta efter Elin åkte hem. Vi köpte massa mat och grejer inför påsken. Jag har även fått ett nytt simkort, eftersom jag hade tappat bort min mobil. Problemet är bara att jag inte har någon mobil att sätta den i. Åh. Känner mig all alone in the hole world utan mobilen. .. Men så hade jag fått ett till brev av polisen också, och då har dom hittat min mobil. Men då var den trasig. Stod det. Fett med kul. Jag kan inte hämta den förrän på tisdag heller.. jag orkar inte. Med. Det. Här.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0