I got my mind set on you

Hej. Jag är hos Elin nuja. Jag tog och sprang en sväng innan jag kom hit. Till kyrkan och tillbaka. Det gick ganska bra, fick lite ont i benhinnorna. MEN sen när jag kom hem, efter att ha spurtat sista biten hem så var det som om mina benhinnor började brinna. Och dunka. Av smärta. JAg har aldrig känt något värre. Men efter att jag hade legat på hallgolvet och grinat i några minuter så kändes det bättre.

Kom på att jag måste ju visa bilden på mitt, Isabels och Elins mästerverk som vi målade förut idag. (Svenskarbetet, ni vet!) Dock gör inte bilden den till rättvisa, men det är iallafall 3 A3papper som vi har målat på. Och det är egentligen meningen att dom ska sitta en bit ifrån varann. Så nu vet niiii

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0