Always on my mind

Tjenare!

I tisdags cyklade jag och Elin till stan och tillbaka. Det blir ungefär 4mil och det tog7,5 timmar sammanlagt dit och hem. Vi var med våra snälla vänner Thimmy, Marcus och Pelle. Knasig kväll, men jag hade ändå trevligt för det mesta. Efter att ha sovit ca. 1timme tog vi cyklarna och åkte hem vid 9 på morgonen. När vi väl kom hem tog vi Rut(som är en moppe, för er som inte vet.) och åkte till Spice för att köpa pizza. Åkte hem, åt, och sedan sov vi resten av dagen. Och kvällen. Och natten.

Idag har jag varit med Isabelle, vilket jag inte har varit på otroligt länge, så det var jättetrevligt att få träffa henne igen. Vi solade i busbacken och köpte glass på torgen.

Snart tar jag och Rut och åker till Kicki. Jag har ingen aning vad vi ska göra, men det lär ju visa sig.
pusssss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0