Angels

Hej hopp. Det var ett tag sedan jag skrev här nu, har inte haft varken ork eller vilja. Men nu kände jag att det kanske är dags att komma igång igen. Vad Juhar hänt sedan sist då? Jag har färgat håret brunrött. Jag har firat elin. Varit på kalas lite här och där. Grinat. Haha. Bokat en resa två dagar efter min födelsedag nästa år. Målat och snickrat på mitt blivande rum. Osv.osv.

Just nu är jag hos min fina vän kicki. Vi har nyss varit ute och ridit i skogen, riktigt mysigt. HiHiHi.

Och snart börjar skolan igen. Får lite ångest över att kliva upp vid 7 varje morgon. Fast det ska bli skönt att få lilte rutiner ändå, inte bara sova bort dagarna typ. Också ska det ju bli lite kul att träffa alla man inte har träffat på hela sommaren!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0