Säg mig var du står

Sprang från mormor och morfar igår, vilket är ungefär 5 kilometer asfalterad väg. Jag trodde jag skulle börja grina efter typ 1 kilometer. Jag ska aldrig mer springa på asfalt. Iallafall inte med dom skorna jag har. Shiiiet vad ont det gjorde i.. vad heter det då?? Juste, benhinnorna. Blev aldeles uppsvälld och grejer. Uschabuscha.

Idag började vi med ensamble A. Det verkar vara en superkul kurs, och vi kommer spela en massa olika musik i en grupp på 12 stycken tror jag vi är. Spännande!

Nu har vi slutat för dagen, men jag sitter kvar en stund på skolan. Varför? Bra fråga. Kicki sitter iallafall kvar hon också, så jag tänkte försöka få med henne på en liten fika på barista!


Tack och hej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0