No, I don´t remember

(Bara för att Anna tvingade mig att blogga..) Kan ju berätta hur jag har tillbringat min intressanta helg! I fredgas kom Frida hit! (Det var superdupermega kul att få vara med henne, för det var cirkus sjuttioelva år sedan vi var med varann senast. Vi såg på film och sov. Igår kom Kicki hit, det var också himla kul. Vi såg på film och sov.,  En rikigt lat helg med andra ord. Men det är skönt med sådana helger ibland också.

Nu sitter jag och väntar på att min kära farmor ska hämta mig, jag ska nämligen till Sörfors och umgås med lite släktingar.


Jag chillar vid busshållplatsen JAoooo

Kommentarer
Postat av: annis

Aaaw!!! du är så snäll som lyder min order :D

2011-12-18 @ 16:47:53
URL: http://annawilliams.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0