Fejjan

Hejhopp! Åh, jag tror jag dör.... ni fattar inte hur mcyket kläder jag har. Och ja använder inte ens hälften av allt. Dom bara ligger där  och tar plats. Så förut bestämde jag mig för att rensa ur garderoben... Hmm, ja det slutade med att det ligger ens klädhög som inte får plats på min säng ens(!) och jag sitter här. Jättebra. Eller?

Jag
passade även på att ta några cambilder! PÅ mina nya naglar!!! Som är gjorda på salong. Ganska lyxigt va! Men det var dock bara för att det var något extrapris där. Men dyrt var det ändå. HEHE. Men nu får bara en bild. Resten var för ful för att visas upp.

Nu
ska jag väl fortsätta med kläderna. Antar jag.


Vet ni hur svårt det var att få en bra bild på naglarna eller.. Typ 9 på en skala på 1-10.
PS. Det är en liten blomma på ringfingret, ingen smuts om ni trodde det. DS




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0