lies

Det känns som om det här var en konstig dag.. jag vet inte vad som gjorde det men... eller jo kanske lite. Men int mycket. Hehe. Inte alls dryg. Men jag fick iallafall avsluta dagen med att spela (eller kanske mest lyssna. hehe) på på thimmy och pelles låt, och det är ju faktiskt tänkt att jag ska vara med på ett litet hörn. Dock kan jag inte få "i caaaaan seeee it in youur eyes" ur mitt huvud. HEheh, men den är ju fin så det gör väl ingenting!

Snart ska jag ta på mig träningskläderna och springa till Amanda. Då ska vi se på film och käka popcorn! Mumzzzzz. Jag sover även där inatt så vi kan ligga och prata om livets alla bekymmer hela natten! Treevligt


Mummmmmmzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0