Matte

Det var rikigt kul att vara med min vän amanda igår! Vi pratde om allt mellan himmel och jord, det kändes som om det behövdes. JAG SPRANG ÄVEN HELA VÄGEN TILL HENNE. Det är typ tusen mil dit. Och kallt var det. Meen jag gjorde det!! Stolt tjej.se

eftermiddagen ska jag och Elin spela in en låt på musiken till vårat arbete. Spännande. Efter det går vi ne rpå stan och sätter oss på nått trevligt cafe och dricker iste! äruu avis eller? Förstår det. Och vid 18.00 tiden går vi till Ego för att träna. Ikväll blir det ett streetdance- pass. Jag undrar jag hur det ska gå......

Ha en trevlig dag.


Heheheee..kuuuuuuul

Kommentarer
Postat av: EMZIIIZZZ

WIIIIEE!!! bra va:D som vanligt är man ju tre månader efter alla andra, men bättre sent än aldrig!!

2011-02-22 @ 11:08:58
URL: http://eemmanb.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0