Mmmmmmbop

Det gick ganska bra igår att sjunga med kören! Vi var inte alla, så jag blev själv på en stämma men Elin var snäll och hjälpte mig med det (Y) Vi fick veta lite allt möjligt om inviduella valen, och om hur man söker till högskola och grejer. Dock förstod jag inte så mycket.

Jag fick tillbaka min mobil, som har varit på lagning, igår. Jag hade fått en helt ny mobil. Men kul attden redan krånglar då!!!! ÅH. Detgår inte att skriva å ä ö. Fast jag har bytt varenda inställning till svenska. All tecken ligger på fel ställen på tangentbordet också.. Skitmobil.

Ikväll ska jag till Amanda och fira atthon fyllt 17 år!!! Wihoooo, vad kul vi ska ha!


.........

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0