The Rising

Jag sitter påskolan som vanligt jag. En timme innan vi börjar.. haha. Okej,inte så kul. Vad har jag gjort sen senast då? Jo, jag sortarade klart min garderob så nu kan man faktiskt hitta det man söker! Skönt.

Vi har även börjat med ett svenska/musik/bild arbete på skolan! Vi har läst en bok och ska nu göra ett jobb om den i grupper, jag kicki och elin läste en komikers uppväxt och håller nu på att göra ett arbete. Jag och Elin har tränat in en låt. Shoreline med Anna ternheim. Elin sjunger och jag spelar piano, jag lägger dessutom in lite stämmor här och där (Y) Kicki, hon gör en skulptur som kommer bli jättefin!

Nu ska jag plugga lite matte, eftersom vi har matteprov nu på morgonen.. HOppas det går bra!!!1
Gammal bild. MEn. jag. orkar. inte. ladda. upp. nån- annan. nu. för. datorn. är. jätteseg.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0