Tuggatuggaa

Hej alla min trogna fanzzzz. Vet ni vad jag gör?? Sitter vid min gamla datorn. Min kära gamla dator. OKej, nu lät det som om jag sålde den för flera år sedan, och att den är flera hundra mil bort. Jag sålde den ju faktiskt bara för typ... 2 veckor sedan? Och den står i rummet bredvid. Eftersom broder min köpte'an. Men jag saknar den ändå. Dessutom tuggar jag på ett sånt där tuggummi som är i mitten på dom där XXLklubborna! Alltså... jag tror min käke kommer gå sönder. Shiiiit. Vad jobbigt det var. Måste gå och slänga det.....

... Nu
har jag gjort det! Skön....t. Ikväll ska jag till pappi och Lindis, och snartsnart en liten till krabat. HIhihi. Den borde ju ta och komma snart tycker man! Nä, nu ska jag följa med mamma till mormor och morfar en snabbis. Pusshej


Lilla bäääbisalva


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0