Come on baby

Hallådär!

Inatt
sov Amanda här. Men hon åkte hem tidigt i morse för hon blev sjukis. Jag sov till klockan 1. På tok för längeeee. Sen klev jag i alla fall upp och klippte håret på mamma, ni ska se vad fint det blev!

Vet ni vad jag ska göra nudå? Nej, det vet inte jag heller. Jag funderar på att vara hurtig och ta och åka lite längdskidor, eller vara lite kreativ och rita litegrann. Hmm. Svårt val.

MEN FÖRRESTEN!
Vill du ha GRATIS spotify premium? Regrestera dig då här. Allt du behöver göra är att ta del av ett gratiserbjudande, som jag fick en gratis pocketbok utan fraktavgift, och sedan ska man värva 2-6 personer beroende på vilket erbudande du valde.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0