Im on fire

Igår åkte jag till min kära farmor och farfar, där jag även har mitt piano tills vi hittar ett hus med pappi. Så jag tränade lite på min läxa. Det går sådär. Sen var jag även med kusinvitamin en sväng, såg på landkampen(eller vad det hette(där sverige och norge tävlar i massa vintersporter mot varandra)), åt rabarber paj. OCH rödvinbärspaj!... inte bra.

Idag ska jag ner på stan en sväng och titta om jag hittar något kul. Jag kanske ska vara snäll och bjuppa Elin på lite mat på "tant anci och fröken sara". Men bara kanske. Annars får det bli en cheeseburgare på donken, innan vi ska på vårshowen på hedbergska. Det ska bli kuligt! Sen får vi se vad vi hittar på resten av kvällen.

Hejdå bejjjbs

Det här är Elin. Hon som jag kanske ska bjuda på cafee, ni vet. Coolt va?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0