Mitt år

Januari- Firade nyår, med bland annat Elin och Agnes. Jag var deppig, vill förändra mycket. Bestämde mig för att börja träna. Började tapetsera på mitt rum hos pappa. Hade beslutsångest om vad jag skulle välja för gymnasium. Var och kollade när Calle sjöng på Thoren. Jag och emma åkte skoter hos Christoffer. Höll på med en massa skolgrejer och var jätteless på det. elin började träna med mig. Var med Emma, Christoffer och Anton. Emma lämnade mig. Buhuuu. HEhe, men jag tycker om na ändåå!!


Februari
- Valde estet, och kände mig nöjd med det.Jag och Elin tränade helaaa tiden. Jag ramlade även i hennes trapp och hon skrattade åt mig... Vi kom också på en ny dans. Haha. Jag och Elin åkte taxi själva. Jag och Emma bowlade med christoffer och Anton. Var på Mary key-party. Skolless var jag. Såg mycket på OS i vacouver. Det var KUUUL.


Mars-
Vi fortsatte med mitt rum hos pappa, det gick ganska segt men blev tillslut färdigtapetserat. Jag åkte på Buddy Holly med Ellispellis. Jag var i fjällena med familjen. Tränade ganska mycket, men började hitta min kärlek till mat... Lanade med Elin. Skolless. Fick gå själv till Emma mitt i natten. Provade skidskytte. Visste inte vad jag kände när det gällde vissa personer, särskilt en. Var med elin väldigt mycket.


April-
Åkte till Åre med Isabelle, såg världens finaste Indian. Åkte till fjällena med Min kusin och något ofattbart hände här hemma medans jag var borta. Fixade inför romresan.


Maj-
Firade sista april hos Amanda. Åkte till Rom. Jag fyllde år, fick massa pengar och köpte en dator. ÄNNU MER SKOLLESS. Tränade fortfarnde lite då och då. Den 21:a tog jag första doppet. Pratade om allt möjligt med elin på kyrkogården i 3 timmar.Jag och frida sydde en jättefin grej på syslöjden. Jag kom ikapp med alla skolarbeten. Min moppe krånglade. Köpte avslutingsklänningar. Började se och köpa mycket på filmer. Fick reda på att vi skulle flytta, utan att jag hade fått flytta in i mitt finafina rum. Hjälpte till med huset.


Juni-
Jag råkade färga håret grått. Sen grönt. Och var sedan tvungen att klippa mig rejält. Jag och Elin upptäckte det roligamed min webcam. Tränade mindre och mindre. Åt mer och mer. FETTO. Spelade in det sista på vår film, med klassen. Hade klassens dag. Som både var lite småkul och extremt jobbig. Fick skaka rumpa och fågelturken på hjärnan. Vi slutade 9:an. Det kändes inte som så. Jag hade inget sommarjobb, men behövde pengar. Gjorde INGENTING i början av sommarlovet. Var med min bror. Blev ännu mer kär i Hanson, om det är möjligt. Blev arg över en kommentar som var väldigt onödig. Fotade Isabelle. Var med Amanda Qvarfort första gången. Sov på studsmatta och blev attakerad av en fladdermus. Åkte helikopter. Firade midsommar hos mig. Grinade som aldrig förr. Klippte en massa gräs. Solade en massa, men blev inge brun. Såg eclipse.


Juli-
Solade. Var på marmen. Och Målsta beachen! Tyckte livet var härligt. Var på gatufesten, som inte slutade rikigt som jag hade tänkt. Var med Emil och Isabelle. Sov i långskog med Millan och Ellinor, det var rikigt mysigt. Var med Amanda och Isabelle och gjorde ett stort misstag, men vi lärde oss av det och jag tycker vissa tog det lite väl hårt. Tyckte inte livet var så härligt längre. Var och firade Amanda och fick massa gofika. Spelade mycket fotboll på Thule, med bland annat Linda. Elin var i Spanien. Jag åkte till Göteborg med pappa, och sedan till stockholm med tjejerna. Jag fick öroninflamation.


Augusti-
Klev upp mitt i natten med Isabelle och gjorde et tårta till Emma. Fick sitta i en trapp på tåget hem. Fick
reda på att vi skulle till Cypern inom en vecka. Var med Emma, Axel och Johan. Köpte en film utan film i.. Var med Amanda och åt Benny and jerry glass och såg på fotboll. Var glad över att hon inte skulle flytta till Tyskland. Åkte till Cypern. Fick öroninflamation IGEN. Hade ondare än jag någonsin haft. Var på gränsen att svimma hela tiden i några dagar. Var med Linda och knäppte en massa webcam bilder. Var mycket med Elin igen. Var jättenervös inför skolstarten. Tänkte börja träna igen efter sommaren, så blev det inte. Började trivas på skvadern. Jag fick reda på att jag skulle bli storasyster. Fixade mycket på mitt rum hos mamma.


September-
Började lyssna på julmusik. Jag sov förbi min hållplats och Elin skrattade åt mig. Var på fest i ett jättefint hus med hela tjejgänget och hade jättekul. Fick mer och mer att göra på skolan. Hade ett intressant samtal med Päran. Fick Ellinor att se Remeber me. Började rida på näset igen. Dock slutade jag efter bara några gånger. Gjorde en kategori som heter kreativitet. Jag var inte kreativ så länge. Var arg på sverige demokraterna. Gjorde ett eget tryck. Jag och elin började komma in i vår grinperiod, när vi grinar över alla fina grejjer. Vi flyttade med pappi. Köpte en ny mobil. Ritade mycket. Elin skrev ett fint gästblogginlägg. Vi började med fredagsfika på vårt rum på skolan. Var på alexanders minnesstund.


Forstättning följer....................


Kommentarer
Postat av: a

Här sitter man och googlar på sig själv, å vad hittar man? :') Saknar dig gumman!

2011-07-21 @ 21:03:44
URL: http://amandaqvarfort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0