The rising

GOdmooorgon! Ärdu pigg??? Jag är pigg!!!! ELLeeeeer? JAg orkar knappt blogga. Tänkte bara skriva vad jag gjorde igår. För det tror jag att ni vill veta... Jag kom hem från skolan. Bakade världens godaste muffins. Med vanilj, choklad, nougat, annan nougatkräm och strössel. MMmmmm. Sen åt jag massa smet. Och muffins. Då var jag tvungen att gå ut och röra litegrann. Kallt var det. Jag gick till kyrkan, hälsade på några gravar. Joggade hem. Så på Sofias änglar. Grinade. Duschade. La mig och läste. Sov.

Alltså ni ska se himlen här utan för nu. Tänkte ta en jättefin bild med min mobil, men då tog den slut på batteri. Inte coolt. Den seeer i alla fall ut som bilden här nere. Nästan

Nu ska jag omegla. See youuuu


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0