Tonight we will be free

Morsning korsning! Jag sitter på skolan nuja. Kom hit klockan halv8 fast vi börjar kvart i 9. Jag är bra cool jag. Och trött. Jättetrötttt. Idag slutar jag i alla fall efter lunch, och då åker jag och elin ner på stan och sedan ska vi på Ego som sagt. Jag fick med mig skor idag, som jag glömde igår, så idag hade vi väl tänkt springa några mil på.. vad heterdom? Springbanden? Näeee. Men ja, ni fattar vad jag menar. Vi ska basta också!!! Bliruu nå avis eller?? Förstår det.

Nej nu ska jag sätta mig tillrätta här i vårt mcysiga rum, lyssna på Bruce Springsteen och läsa min awesomiga bok!

pPUssshej


En bild jag fotade i somras.. Det är inte en exempelbild. Jag. lovar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0