Tycker om dig

GOdmorgon alla mina tusentals läsare? Hur är det med er idag? Jag mår bara bra jag, för inatt har jag och Elin sovit i 9 timmmaaaar. Fattar ni vad skönt!! ÅH halllelujaaah. Igår låg vi och pratade om allt möjligt i flera timmar. JAg älskar när man kommer in på sånna ämnen som man kan göra det med, så himla skööön..t. Vi hade även en mask som frättte sönder våra ansikten. Det var ännu skön...tare.
 
NÄr vi kom till skolan gick vi och åt det första vi gjorde, och nu sitter vi på vårt rum och lyssnar på musik! Man kanske borde jobba lite matte. MEn. Vem. Orkar. Det?

fredag ska jag förresten ha min "halv åtta hos mig"- middag, innan heaven and hell. Vi får väl se om det kommer några till som vill gå på heaven and hell med ossssss!


Jag vill tillbakabakajbkabkabakb

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha, ska inte åka just nu. Men håller på att spara för fullt och hoppas att åka i augusti typ :p

2011-01-12 @ 13:24:24
URL: http://isabellenording.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0