Jag har ingen aning

Godageens! Hur står det till? Med mig är det bara finfint. Dock är jag ganska uttråkad. Säg vad jag ska göra då!! Jag håller just nu på att göra en sommarlista på Spotify. I januari. KULT liv. MEn jag längtaaaar så otroligt myckeeeet! Men mest till augusti. Hohohoh.

Fast jag längtar ganska mycket till februari också ju!! Hihihi. Blir häpppi bara jag tänker på det. Jag tror dom flesta vet vad jag menaar. KUL vaaa!??!!? Erkänn då

It's aaaa beautiful daaaaaaaaaaay! Lyssnar jag på nu. Och tänker på när jag var i thailand för typ tusen år sedan.. Åh. Vill bara ha bilderna därifrån nu. Som tyvärr inte finns. För datorn med bilderna på kraschadeeee. Men ni skulle ha sett hur fint det var där!!!! Känner att det här blev ett hysteriskt inlägg. Måste sluta. NU.

Fast väntaaa, jag hittade den här videon. Som faktiskt är det enda jag har kvar från Thailand. En video från när vi var på elefant-ridning, här var vi på vag till ett vattenfall där vi fick bada och sen gå tillbaka till elefanterna. Det var så härligt!! Dock är videon jättedålig, och den är utan ljud. Men ändå, jag blir så glad när jag ser den.



HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: fridasofielarsson

Hoho vad ska du gö i augusti då? :D

kramkram

2011-01-17 @ 08:52:23
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: sofiabergdén .

Svar: den är ju borta från förstasidan! :) Vet du inte hur man gör? så adda mig på msn, och när du gjort det, släng iväg en kommentar på min blogg (jag är inte inne på msn speciellt mycket) :)



[email protected]



kram

fia

2011-01-17 @ 13:16:10
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: fridasofielarsson

Wieee, också ska ju vi till London ;) thihh

2011-01-17 @ 14:29:24
Postat av: Rasim Šabanac

Drosjnobranjasakalskij !



Ja, nu äle så' hä' va, att jä e mycket besviken på rä'! Här har ma suttit och gjört i ôrdning Dwórek ô Smirnoff ô Koskenkorva, med massor av finska pinnar och punschrullar! Åsså kommer hon aldrig!!!



Ja fick ju trava ut på gårdsplanen ô sätte mej i Tvåförttin och fara opp mot Sörlindsjö för å leta etter dig! Ô se'n kommer Blind-Anders ô Fet-Göran ô Smal-Fredrik ô Fläsk-Lotta ô Snus-Adolf ô Krutdurken i Rännöbodarna! O då ha ma' ju ringt länsmansjäveln om att ja' körer full! Så hörer ma' blåljusa o måsta stampe gasen i botten! Tvärs igenom Matfors centrum, så ja' nästan kör på Kaffe-Leffe !!!



Ô bilfärden sluta' i sidan på Fôlkan! (Inte Fòlkets Hus, utan Bergmans folkvagnsbubbla!)



Så nu sålde ja' blômstrabuketten ja köpte té däj, ô fick massor av pengar som ja' la' på en ny dammsugare istället! Ô den suger jättebra! Den suger nästan lika bra som Bettan Dalenius gjorde i sängen min ikväll ...



I ti si Švedska kurva! I ne dobra kurva! Ja sam razočaran! Si mi slomio srce!

JEBENI VEŠTICA!



Drosjnobranjasakalskij !!!



2011-01-17 @ 17:36:09
Postat av: frida

Hihi, vilka ska du åka med i augusti dåå ;) :D:D

kramkram

2011-01-18 @ 11:57:06
URL: http://fridala.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0