You ain't a beauty, but hey you are alright

Tjenare! Igår köpte jag mitt Egokort!! Det kännns jättebra  att han kommit igång med träningen igen. Vi har ju även börjat med musik på skolan nu också. Från det ena till det tredje (måste skriva lite snabbt, för jag få rinte låna datorn så länge.. ) Vi har i alla fall musik hm.. 4 lektioner i veckan av 9! KUL VA?? Jag vet. Dock är gehörs och musiklära inte världens roligaste, men det funkar och man lär sig ju faktiskt jättemycket. (Y)  Sen hålleer dom på med nollning på skoaln just nu. Hahah, det är ganska kul det med.

Nu ska jag  gå och läsa breaking dawn! OMGGGGGG, måste bara få veta vad som häändeeeer.


Hej Taylor!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0