Fattar allt och ingenting

Gårdagen blev jättetrevlig. Vi grillade hos Isabelle, kicki kom en sväng och sedan när hon skulle hem följde jag med henne. Sedan tog jag 23.15 bussen hem för att sedan åka till kusinen min. Jag övningskörde till och med utan övningskörningsskylt och allt! Busigt. Vi såg iallafall på film och gick på en prommis vid ungeför 2 tiden och snackade lite deeptalk.

Idag åkte jag hem och solade och hjälpte till med bära massa brädor och grejer nere från garaget där jag och Viktor ska få våra nya rum. Sedan tog jag moppen hit till Kicki för att hämta henne, så nu sitter jag och väntar på att hon ska packa klart så vi kan åka tillbaka till mig! Då tänkte jag även lägga upp lite bilder från gårdagen. Fast först och främst ska vi plugga matte. För imorgon har vi sista kursprovet. Kult liv.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0