Men jag väntar, väntar

Nu har jag kommit in i en sån där träna-och-äta-nyttigt-hela-tiden-period. Dom brukar inte vara så länge, men det gäller ju att ta vara på det när jag väl känner så. Så igår klockan 23.45 tog jag och sprang till kyrkan fram och tillbaka. (!) Jag tror dessutom att jag sprang den sträckan på rekordtid. Ni skulle ha sett alltså. hohoh.

Imorse slängde jag på mig bikinin och la mig och solade i några timmar. Jag måste ju dock ligga och sola i ungefär ett dygn för att det ens ska märkas, så egentligen var det ju rätt onödigt. Men sedan tog jag iallafall på mig träningskläderna och gick den här gången runt kyrkan. Var även in en sväng på kyrkogården, och hälasade på, och la blommor lite här och där.

Nu sitter jag här nyduschad och ska snart börja gör mig i ordning för att åka iväg till Isabelle, för ikväll ska vi grilla där med några coola människor. Mysigt ska det bli! Tar med mig min kameraaaaa så får ni se några bilder sen!!!




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0