No time to regret

Tjena. Igårkväll var vi hemma hos isabelle och busade som jag skrev fram till klockan var kanske 1. För då kom vi på att vi var hungriga, så vi gick och åt på donken. Kom hem vid 2 tiden. Somnade ganska snabbt.

Imorse får vi till birsta, jag mötte upp mamma, broder och syster. Jag köpte en systemkamera, Nikon D5000, två filmer, en fm-sändare, en matta, en väska och en plånka. Hehe. Har inte så mycket stålarssss kvar nu. I allafall tänkte jag visa lite bilder som jag tog förut. HAHA, alva ser så läskig ut på första bilden. Och på den andra har hon precis bränt sig på en brännässla. Men hon var cooool och fortsatte modella ändå.  









Kommentarer
Postat av: THimmy

Heiniken-bilden skulle kunna bli en bra reklambild :)



2011-06-03 @ 21:48:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0