Ramlar

Jag la ut bilderna från Isabelle lite i efterskott. Orkade inte ens redigera en enda. Orka rinte skriva så mycket nu heller. Är väldigt trött efter en lång dag på skolan, där vi sjöng och grejade inför all som tod studenten idag på skvadern. Somnade till och med en stund när jag kom hem, så nu lär jag ju inte kunna somna på några timmar istället. Ska dessutom kliva upp vid 7-tiden imorgon, för att vi ska vara på skolan klockan 8 och göra oss iordning för brännbollstuneringen där det även är utklädnad. Vi ska vara bikers. Ni ska se min outfit alltså. COOl jag kommer va. Kanske tar en bild eller två om ni har tur.


Superalva


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0