Born this way

Hade skrivit jättemycket om att fredagen. Också förvann det. Men kortfattat skrev jag att det var jobbig att servera 65 gamlingar (förrätt, varmrätt OCH efterrätt.) i ett par för små skor...

Igår var jag runt lite här och där och hämtade gitarr, köpte glass, skjutsade victor, hämta victor osv. Jag är ju nämligen den som får köra överallt nuförtiden när jag får övningsköra lagligt. Jag kom på att jag behövde ett plektrum, och det fick jag låna av Edvard så jag åkte dit en sväng ochfick låna det, snällt!

Nu har jag nyss klivit upp, ska fixa mig inför konfirmationen, för klockan 11 ska jag vara vid kyrkan. Vad säger man förresten till någon som har konfirmerat sig? Grattis till konfirmationen? Glad konfa? Snälllaaaa, skicka ett vykort för jag undrar så, som håkan brukar säga.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0