Hide and seek

Hej. Är sjukare idag, så jag stannade hemma igen fast jag borde vara på skolan och göra gemuprov. Så vad har jag gjort idag då undrar ni säkert?? Jo, jag har vaknat av att min mobil ringer vid 7-tiden. En kille frågar om jag heter Angelica Persson, och jag säger att det är jag. Han säger att jag låter gammal, och jag får förklara att jag bara är förkyld och nyvaken. Inte gammal. Efter att det var uppklarat berättade han att någon hade tackat nej till att jobba på kyrkan och att jag hade fått den här personens plats! KUL VA?

Kom nyss ur duschen, ska göra mig iordning städa lite på rummet innan jag åker iväg på nått möte på pastorsexpeditionen, och får väl antagligen reda på när jag ska få jobba och grejer. Sedan far jag till pappa och ska få lite hjälp med matten för imorgon ska jag göra provet jag missade i fredags.

Vill ni veta en annan kul grej? Den 13 juni åker kanske jag och Frida till london i några dagar. Jag hoppas verkligen det, för det skulle vara otroligt skönt att få komma bort ett tag.




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0