Hur ska det gå?

Gissa vem som fyller år idag då?? Jag? Bra gissat! Hehe, då är man 17 år nudå. Känner mig fett med stor.
Jag vaknade iallafall av att nån sjunge rmed HÖG röst " JAAA MÅ HON LEVA!". Då var det min snälla vän Elin som höll på att skrämma vettet hur mig. Men det var ju en fin tanke! Sen hade hon tagit med en tårtbit och två kakor som jag fick äta på sängen. Så dagen har börjat bra!

Nu ska vi strax åka till staden och äta på tant anci och fröken sara, då ska jag även få min presenter som Elin har lagt ner så mycket tid på! Undrar vad det kan vara!?!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jamen precis, det är ju lite tanken som räknas.. Hade inte sjungit upp heller så hade Ingela sett det där hade hon nog blivit arg... HIHIH du får så lov att gilla presenterna :* OCH tant Anki! HIHIHIH PUSS HA EN BRA DAG!!

2011-05-12 @ 08:39:43
URL: http://eelinfalk.blogg.se/
Postat av: i.

Känns bra att skriva grattis här också så därför gör jag det. GRATTTIS (K)

2011-05-12 @ 10:32:59
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0