Skitspotify

Såg precis klockan på spotify. Jag har nu endast 9 timma roch 41minuter kvar att lyssna på den här månaden. Och man får bara lyssna 5 gånger på varje låt. Hur mycket suger inte det då.

Sista april spenderades med gänget (Vilket betyder Elin, Marcus, Thimmy och Pelle.) Vi var coola och hängde vid sidsjön, grillade korv och bah umgicks. Sedan gick vi vidare lite hit och dit, det slutade med att jag och Elin åkte hem med hennes mamma ungefär halv 8 på  morgonen. Fett skön.....T.

Idag började skolan, och jag var otroligt trött med tanke på att jag inte har sovit som jag ska då.. Efter skolan gick jag och Elin och fikade på Barista. Dyrt vare. Och mätt blev jag. Vi gick sedan och shoppade litegrann. Köpte likadana byxor, OCh tröja. Hur cool är inte vi!?!?

Nu ska jag gå ut och med moder min, måste komma igång med träningen igen nu alltså...




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0