The right time

JObbade på våningen i fredags! Det var fett med kul, tjänade fett med stålars(som förövrigt är det coolaste ordet jag vet(stålars alltså.)) Var sedan med mina fina vänner, Elin, Kicki och anna. Vi var med någhra klassisar, innan vi åkte hem med nattbussen. Trevligttrevligt

Idag
var en härlig dag!!!! Allt har gått bra, förutom att jag sög balle på uppvisningen på Insån. (misstolka inte.) Men jag orkar inte bry mig. Vädret var ju jättefint, vi fick sluta tidigt, gick och bah njöt på stan, köpte Donken-mat. Fick en gratis Mcflurrrryyy på köpet! Dessutom har jag fått jobb på fredag! Och jag fyller år på torsdag! ÅH HÄpppPpiiI


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0