xD

Känns rätt galet att jag kan Angelicas lösen och kan logga in på hennes blogg och bah skriva när jag vill utan att hon vet om det!! Dock sitter hon en meter ifrån mig nu, fast med ryggen mot mig så hon ser inte vad jag gör. Iallafall så tycker jag synd om er läsare som att damen är ofantligt dålig på att uppdatera.

Idag har hon på sig en jättefin långklänning ifrån HM som hon köpte igår. En svart. Brunt skärp i midjan. Jeansjacka. Mittbena. Fjäderörhänge i vänster öra. U get it? Lite indian kvinna! Synd att min indian väska är hemma.. Vi hade kunnat matcha pretty damn goood annars asså!!!!11oneettunodostresquartocincocincoseiis

Hörs! Kanske. Igen xD HI

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0