Star choir

SÅDÄRJA! Då har jag nyss blivit klar med religionuppgiften.. Hade även redovisning på idrotten idag. Så nu känns det sköööön...t.

Nu ska jag bara läsa på till mitt seminarium imorgon. Och städa rummet. Och göra inbjudninskort till alvas kalas. Och läsa på om sveriges och usa:s rättsystem. På engelska dessutom. Som vi ska redovisa på onsdag eller fredag. Sedan ska jag lära mig dom låtarna jag fortfarande inte riktigt kan i vår lilla konsert som vi ska ha på skolan på torsdag och lördag. JUSTE. Måste ju även göra klart afficherna imorgon, till konserten på torsdag. Måste dessutom börja läsa en bok på engelska som vi skulle ha börjat med för några veckor sedan och börja skrive på den recentionen(vet icke hur det stavas?). Och läsa igenom förberedelsepapprena på engelskan, som vi ska ha gjort på fredag för då är det nationellt prov.
Haha. Åh. Orkar bah inte med det här just nu. Ses om tusen år när allt detta är klart.

Jaja. Ni kan väl få se lite bilder från marching for life konserten då som Göran var så snäll att fota, eftersom jag inte kunde gör det själv!









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0