Kvar i något jag lämnat

Har varit hemma från skolan i tre dagar nu. Har varit rätt rastlös kan jag ju säga. Har varit ute och promenerat för att få bort huvudvärken. Legat i sängen och hostat upp mina inre organ för att jag har varit ute och gått när det var alldeles för kallt. Stickat en mössa till Alva. Bakat paj. Som ingen vill äta av nån anledning. Otacksamma familjemedlemar... Har även sålt lite smycken, varit hos farfar och firat honom för han fyllde år igår, spelat piano, försökt skriva uppsats, hostat lite till, osv. Imorgon måste jag till skolan iallafall, och skriva en prov jag inte har kunnat träna till för att alla böcker är på skolan. Kult liv. Känner mig så otroligt positiv idag. Elleeeer? Skulle behöva att lite braiga saker hände nu.


Bah för att jag tycker om denna tjej så himla mycket.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0