Need you now

Har haft väldigt mycket att göra de senaste dagarna känner jag. Vill ni vet vad jag har gjort då? Nu får ni vet vare sig ni vill eller icke. I tisdags åkte jag med Elin till hennes moster direkt efter skolan. Jag skulle nämligen klippa henne, det blev även så jag klippte Alexandra. Blev där rätt sent, åkte hem och somnade typ på en gång, vid 9-tiden.(vilket jag förövrigt gör ungefär varje kväll nuförtiden. Trött tjej.)

I onsdags åkte jag till frida diekt efter skolan, hjälpte till att fixa en massa fika, för hennes mamma skulle nämligen ha ljusparty. Som jag alltså var bjuden på. Vann till och med 6 doftljus! Ljusparty-tjejen sålde även en massa smycken och tavlor, som hon har gjort själv och jag blev väldigt inspirerad att börja smycka igen. (Jag och Frida gjorde och sålde smycken får något år sedan, för er som inte visste.) Och då var Frida så snäll att låta mig ta med alla pärlor och färdiga smycken, så igår satt jag i flera timmar och sorterade allt som låg i en enda röra, och idag efter skolan åkte jag hem och gjorde några smycken, och lagade lite gamla som fanns kvar sedan förut. Tänkte visa några! Och skulle det vara så att någon är intresserad av att köpa eller beställa ett smycke, så är det bara att höra av sig.














Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0