Trying so hard to be unfair

Shit vad livet är härligt just nu! ... eller? Haha. Åh. Men inte ska vi deppa för det. Var några dagar sedan jag skrev nu. Vad har jag gjort då? Varit hos far min, umgåtts med lite folk i laggaberg, köpt lite grejer på ikea till mitt rum hos honom. Jag har även börjat målat om i mitt rum hos papiii, så nu blir det vitt och fint istället för en ful gul tapert som sitter där nu. sweeeeet

Idag har vi haft ensamble och börjat med en ny låt. Fix you med coldplay, det låter faktiskt väldans bra. JAg kommer dock och förstör med min sång för jag kan inte riktigt låten. Hehe. Efter lunch hade vi idrott, Det blev lite friidrott. Vi skulle först spriga 2000 meter på tid, och det gick faktiskt bättre än väntat, fast jag hade tänkt försöka förbättra tiden tills nästa gång ändå! Vi får väl se hur det går med det.


I wish I had your pair of wings
Just like last night in my dreams
I was lost in paradise
Wish I´d never opened my eyes





Kommentarer
Postat av: ellinor

kör det här dance-movet så blir det succé: http://youtube.com/watch?v=oin0KNElSG0

2011-09-07 @ 15:39:42
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0