What have i done?

har det varit pappahelg igen. Var nästan bara hemma. Hela tiden. Och såg vem vet mest, som förövrigt är mitt nya favoritpogram (lite pinsamt att erkänna, jag vet.) som går på svt 2.  Umgicks även med Isabelle, Emma och Anna några timmar på lördagkväll och det var himla trevligt. Kul att träffa dom, eftersom jag gör det så sällan annars. Vi pratade om lite allt möjligt och spelade galenpanna. Skojsigt. Shoppade även en massa kläder för pengar jag egentligen inte skulle göra av med i helgen. Med Frida, min bästa vän ni vet, på birsta. Åt mat och glass gjorde vi också!

Jag åkte till mamma igår, och märkte att jag glömde mobilen hos pappa. Och nu märker jag hur beroende jag är utav den. Jag har knappt varit utan den ett dygn. Men. Jag. Tycker. Det. Är. Otroligt. Jobbigt. Jag måste nog börja med mobilfria dagar eller något. Såhär kan man ju inte hålla på.







Kommentarer
Postat av: ellinor

jag see:ar jag see:ar!

Vem vet mest är f.ö. pappas favoritprogram också, kanske är ett släktdrag :B

2011-09-19 @ 14:40:53
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0