Hjärtat gör mig blind

Helgen blev bra kan man nog säga. Både bra och dålig typ. Känner mig iallafall väldans förvirrad just nu.

Igår var jag med Kicki i Guns lägenhet. Vi började såg på brokeback mountain, men båda somnade innan halva filmen hade gått. Men det var skönt att bara få sova ut! I morse hade vi blivit bjuden till Agnes på afternoon tea,  och det var himlans mysigt. Agnes och Julia hade bakat en massa gosaker, så vi bah åt och åt och åt. osv. osv. osv. Väldigt bra början på veckan.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgonbitti, för då har jag nämligen lovat att följa med syster min på badhuset. Kan ju bli spännande. Haha


Syster♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0