Med ena foten utanför

Ska aldrig mer boka en resa med fritidsresor. Bara så att ni vet liksom.

Har haft idrottsprov idag, och det gick bättre än väntat! Det var skönt, för det känns som om det går trögt med alla andra kurser just nu. Jag som tyckte matte var kul innan jag började matte c kursen. Så himla krångligt. Nu borde jag egentligen skriva på några uppsatser som inte är gjorda, MEN jag tänkte nog gå ut och ta en lite promenad istället, bara för att jag börjar känna mig frisk igen. Så nu vet ni.


Tänkte nI ville se min nyinköpta skjorta som jag köpte för 75 kronor!


Kommentarer
Postat av: Annis

Du är så fin männska!!! Ba så du vet liksom.



Och bara så du vet x2, boka aldrig resa med Fritidsresor (tänkte ba som en liten varning).



2012-03-19 @ 18:40:38
URL: http://annawilliams.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0