You make me feel like oh boy

Detta blev ju en väldigt bra dag! Den började med att Alva pch jag gjorde iordning oss för att åka och bada. Vi badade i några timmar och bara myste på, innan vi gick till färgaffären där jag tog ett nytt hål i örat. Sedan gick vi på bibblan medan vi väntade på att mamma skulle hämta upp oss, så jag passade på att låna en bok jag har velat läst länge. Du äger! av Mia Törn..nånting. Ni vet vilken jag menar.

Åkte ialla fall sedan hem och färgade  håret för sjuttioelfte gången, och det blev faktiskt lite mindre oranget så nu kan jag nog ha så här ett tag. Eller jag måste nog ha så här ett tag, för färgar jag mer kommer nog håret lossna. När jag var klar med det skyndade jag mig att göra mig iordning, för då var vi nämligen några stycken som skulle se Arsenal-Milan på Bite Line. Det var väldigt trevligt, och ett bra avslut på dagen! Ps. Är gal1111 sugen att spela fotboll nu!! Ds.









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0