But it was not your fault but mine

Hej. Tänkte väl mest bara berätta att jag har skaffat mig en iPhone 5 och det är nu det käraste jag äger. Jag stod i kö alldeles för länge, för att bli den trettiotredje i hela Sundsvall som blev ägare till en iPhone 5. Kände mig som en riktig nörd.

Idag ska jag gå på bio, eftersom jag vann två biobiljetter på skolan här i veckan! Dock var dom bara giltig tills idag, så det var liksom sista chansen att använda dom. Blir nog bra det.

Här får ni lite bilder på Anna Amanda och Kicki från helgen. Snyggingar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annis

HAAAAAAA HAAAA HAAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA AHAHAHAAAAAAA H AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A AHAHAA

2012-10-01 @ 18:41:55
URL: http://annawilliams.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0