Fear no darkness

Gillar att jag alltid är så fram och tillbaka som människa. Det kan ju märkas här på bloggen. I en stunden kan jag var världens oseriösaste person och inte bry om mig om nånting, för att i andra sekunden bli den som är jätteseriös och tänker på allt alldeles för mycket. Nu känner jag bara för att vara sådär jätteseriös. Vill liksom bara skriva att allt är så dåligt och att det gör ont i lillhjärtat mitt, och att alla ska tycka synd om mig då. Men det är inte ett dugg synd om mig. Så ska inte göra det.
 
Ska istället skriva att jag är så sjukt glad att ha vänner som berättar för en att dom kommer finnas där vad som än händer, och vilka misstag man än gör. Jag är så otroligt tacksam att jag har er, även om jag är dålig att berätta det för er. Men ni ska iallafall veta att jag är det ♥ Puss på er
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annis

Lillhjärtat kommer läka!!!!!! promise <3

Svar: Fänks anniiiis!! <333
angelica persson

2012-09-18 @ 16:35:56
URL: http://annawilliams.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0