Last Friday Night

Tjenare. Är på skolan jag. Kom faktiskt hit ungefär halv 9 imorse, eftersom vi musikare har kör på onsdagmorgon. Som egentligen skulle vara vår sovmorgonsdag. Men det gör inte mig något, för det känns som om den kursen kommer bli superkul. Vi fick ju sjunga på afrikanska och grejer! Bliruuu avis? Förstår det

Efter skolan tänkte jag gå ner på staden och köpe ett par byxor som jag la undan igår, tänkte kanke tvinga någon att hänka också. SKOJA. Tänker inte tvinga någon. Skulle ju vara för hemskt det

Kolla förresten vad gullig Elin var för ett år sedan HÄR!! OCH nej jag menar inte att hon inte är gullig nu.


Bara för att jag vill ha blondt hår igen.





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0